вівторок, 27 грудня 2011 р.

В пошуках сукні. День другий

  Зайшли ми в OGGI, що в Опера Пасаж (на Свободи)... і почалась війна добра зі злом ))) Я переміряла там всі сукні, бідні консультанти. Робота в них така - потакати клієнтам. Якщо серйозно, то обслуговування там справді хороше, дівчатка привітні та раді допомогти.


Признаюсь, що одне з них я придбала, повернувшись в магазин через тиждень. Як тільки будуть фото з вечірки, ви побачите там мене у ньому (з новим клатчем).А може вже зараз хтось вгадає?

Дуже гарна ялинка в Опері Пасаж )))) Обожнюю все новорічне! Свято наближається!!!!!

4 коментарі:

  1. Такі платтячка суперські!!! Я б розгубилася при виборі, всі такі різні і гарні по-своєму!

    ВідповістиВидалити
  2. тебе во многих очень хорошо :) коме красного :(

    ВідповістиВидалити
  3. А мені червоне здається не поганим, принаймні на тому фото ))

    ВідповістиВидалити
  4. Мені червоне здається найбільш гарним!

    http://lisitsa-r.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити